Cântăreața canadiană Celine Dion anunța în 2018 o nouă linie de îmbrăcăminte în parteneriat cu brandul pentru copii unisex Nununu. Dion a spus la acea vreme că marca, pe care ea a numit-o Celinununu, este o linie de îmbrăcăminte pentru copii neutră din punct de vedere al genului și că „Parteneriatul cu Nununu pentru a încuraja un dialog de egalitate și posibilitate are atât de mult sens”.
„[Marca] eliberează copiii de rolurile tradiționale de băiat/fată și le permite tinerilor să crească pe valori de egalitate cu libertatea de a-și consolida propria putere de personalitate bazată pe respect reciproc”, a menționat site-ul web.
Echipa, care includea designerii Nununu Iris Adler și Tali Milchberg, a adăugat că este mai mult decât modă – este o modalitate de a vă ajuta copilul să exploreze realitățile rolurilor tradiționale de gen.
În prezent Celine Dion a primit diagnosticul de „sindromul persoanei rigide”, o boală rară ce afectează o persoană dintr-un milion.
Aceasta afecțiune se caracterizează prin rigiditatea musculară progresivă și chiar îi provoacă artistei dificultăți la mers sau vorbit. Celine Dion și-a anulat mai multe concerte importante din cauza sindromului de care suferă.